Robotyka, programowanie
LEGO MINDSTORMS Education EV3
to najbardziej znana z dostępnych u nas pomocy dydaktycznych. Może być wykorzystywana zarówno do uczenia tak oczywistych przedmiotów jak informatyka, robotyka, automatyka i programowanie, jak i wspomagać nauczycieli w prowadzeniu atrakcyjnych zajęć matematycznych, fizycznych, przyrodniczych a nawet językowych.
Korzyści
- Robotyka
-
Projektowanie
inżynieria - Praca metodą projektów
- Wsparcie dla rady nauczycieli
LEGO EV 3 Education
LEGO Inteligentna Kostka EV3 –
mały ale potężny komputer używany do sterowania silników robota i zbierania danych z podłączonych czujników. Posiada wsparcie dla technologii Bluetooth oraz WiFi, pozwala na programowanie robota i zawiera wbudowane narzędzia do akwizycji i wizualizacji danych pomiarowych. Pracując z EV3 uczniowie i studenci są zachęcani do kreatywnego rozwiązywania problemów metodą burzy mózgów, poprzez proces selekcji, budowania, testowania i ewaluacji. Oprogramowanie edukacyjne EV3 to graficzny język programowania robotów LEGO MINDSTORMS EV3. Działanie aplikacji jest oparte o używany w przemyśle i badaniach naukowych system LabVIEW firmy National Instruments. Programowanie w języku EV3 polega na układaniu sekwencji ikon reprezentujących kolejne polecenia dla robota i pozwala na budowę zarówno bardzo prostych aplikacji jak i rozbudowanych i skomplikowanych algorytmów.
Krótki film prezentujący LEGO w akcji
Galeria zdjęć
STEM - dla każdego ucznia
Albert Camus powiedział kiedyś, że “szkoła przygotowuje dzieci do życia w świecie, który nie istnieje”
Niech młodzież ma możliwości poznawanie świata, który będzie ich przyszłością.
Olbrzymie możliwości konstrukcyjne
Klocki LEGO to możliwości konstruowania własnych maszyn. Dzieci nigdy sie nie znudzą
Graficzne Oprogramowanie
Specjalnie zaprojektowane oprogramowanie
Używaj smartfonu lub tabletu jako pilota do zdalnego sterowania robotem.